technologyinfo

لپ تاپ ، کامپیوتر

technologyinfo

لپ تاپ ، کامپیوتر

  • ۰
  • ۰

با توجه به پیشرفت تکنولوژی و به روز شدن تجهیزات و لپ تاپ های موجود در بازار لازم است تا افراد  دانش  و اطلاعات خود را در زمینه جدیدترین لپ تاپ های موجود در بازار افزایش دهند تا بتوانند هنگام خرید و تهیه لپ تاپ  مورد نظر بهترین انتخاب را داشته باشند . با مجموعه دوراندیش از برترین های فروش لپ تاپ در اصفهان برای آشنایی بیشتر با جدیدترین لپ تاپ های سال 2018 همراه باشید .

لپ تاپ Acer Swift 3 2016

صفحه نمایش این لپ تاپ 14 اینچی است با کیفیت Full HD  که در ساخت آن از پنل IPS  استفاده شده است . این لپ تاپ در سه مدل 3 ،5 ، 7 هسته ای روانه بازار شده است . این لپ تاپ علاوه بر 8 گیگابایت حافظه رم دارای 256 گیگابایت حافظه SSD نیز می باشد .ویندوز اورجینال نصب شده بر روی این لپ تاپ 10 است و دارای وزن مناسب در حدود 1.5 کیلوگرم می باشد . باتری این لپ تاپ تا 8 ساعت قابلیت شارژ  دهی دارد .در کنار مزایایی که این لپ تاپ دارد اگر بخواهیم به عیب های  آن اشاره کنیم  می توان گفت صفحه نمایش این لپ تاپ نمی تواند رنگ های پر حرارت و پر جنب و جوش را به خوبی  نشان دهد . بنابراین  برای کارهایی نظیر ویرایش عکس  و کارهای گرافیکی مناسب  نمی باشد.

 

برترین لپ تاپ های سال 2018

 

لپ تاپ   Asus VivoBook E200HA

لپ تاپ Asus VivoBook E200HA  یک نوت بوک عالی می باشد که وزن آن کمتر از 1 کیلوگرم است .صفحه نمایش این لپ تاپ  11.6 اینچ  است که ابعاد آن 1366*768  می باشد .این لپ تاپ علاوه  بر2 گیگ رم 32 گیگ حافظه SSD نیز دارد .از معایب این لپ تاپ می توان گفت برای بازی های جدید با رزولوشن بالا مناسب نمی باشد اما می توان برای بازی های قدیمی از آن  استفاده کرد .

 

برترین لپ تاپ سال 2018

 

لپ تاپ  HP EliteBook x360 G2

لپ تاپ HP EliteBook x360 G2  دارای صفحه نمایش لمسی 13.3 اینچی با کیفیت Full HD  است که رزولوشن بالایی برای ارائه تصاویر دارد  . پردازنده مرکزی این لپ تاپ Core i5  است . این لپ تاپ علاوه بر 16 گیگ رم دارای 256 گیگ حافظه SSD نیز می باشد که تأثیر باایی در سرعت و عملکرد سایت دارد. ویندوز اورجینال نصب شده بر روی این لپ تاپ 10 است و باتری این لپ تاپ تا 9 ساعت قابلیت شارژ دهی دارد .

 

جدیدترین لپ تاپ های سال 2018

 

لپ تاپ 13 اینچی Apple Mac Book pro with touch bar

این لپ تاپ دارای طراحی مقاوم و زیبا است .از دیگر امکانات این لپ تاپ می توان به قسمت لمسی زیر صفحه نمایش (Touch bar) اشاره کرد . با استفاده از این امکان شما می توانید  به اپلیکیشن های موجود در دستگاه دسترسی پیدا کنید .از جمله صفات بارز و خاص دیگر این مک بوک  وجود کیبورد پهن تر و صفحه لمسی بزرگتر است .

 

یرترین لپ تاپ های سال 2018

 

لپ تاپ  Asus ROG STRIX GL553

این لپ تاپ علاوه بر اینکه عملکرد خوبی برای بازی های رایانه ای دارد دارای یک صفحه نمایش خوب نیز می باشد .صفحه نمایش این لپ تاپ 15.6 اینچی با کیفیت Full HD  است که در ساخت آن از فناوری ips استفاده شده است .  وزن   این لپ تاپ در حدود 2.5 کیلوگرم می باشد که نسبت به سایر لپ تاپ های مخصوص بازی ایده ال است .این لپ تاپ علاوه بر یک ترابایت حافظه هارد دیسک دارای 128 گیگ حافظه  SSD نیز می باشد که کمک  زیادی جهت افزایش بازدهی لپ تاپ می کند  .باتری این لپ تاپ تا حدود 5 ساعت قابلیت شارژدهی دارد .

 

برترین لپ تاپ های سال 2018

 

 لپ تاپ Dell XPS 13

این لپ تاپ دارای پردازنده نسل هشتم اینتل  (Core i5 – i7) است . کارت گرافیک  این لپ تاپ  Intel UHD Graphics 620 می باشد و فاقد کارت گرافیک مجزااست . این لپ تاپ دارای  (8GB – 16GB)  حافظه رم می باشد .صفحه نمایش این لپ تاپ  13.3اینچی  است با کیفیت Full HD  و دقت   1080*1920 که کیفیت بالایی برای نمایش تصاویر دارد. حافظه SSD این  مدل لپ تاپ در بازه 256 گیگا بایت الی 1 ترابایت می باشد .این لپ تاپ دارای وبکم نیز می باشد .

 

برترین لپ تاپ های سال 2018

Huawei MateBook X Pro لپ تاپ

از دیگر جدیدترین لپ تاپ های سال 2018 می توان به لپ تاپ Huawei MateBook X pro  اشاره کرد . پردازنده مرکزی  این لپ تاپ اینتل از نسل هشتم (Core i5 – i7) می باشد . این لپ تاپ علاوه بر گرافیک اینتل UHD Graphics 620 دارای گرافیک  مجزا Nvidia GeForce MX150 2GB GDDR5 نیز می باشد . رم این لپ تاپ  از 8GB – 16GB می باشد . صفحه نمایش این لپ تاپ 13.9 اینچی است .این لپ تاپ هم چنین دارای 512 گیگابایت حافظه SSD نیز می باشد که سرعت بالایی به این لپ تاپ  بخشیده است . از ویژگی های مثبت این لپ تاپ می توان به طراحی زیبا ، صفحه نمایش فوق العاده ، عمر فوق العاده باتری اشاره کرد و از معایب آن می توان به نداشتن اسلات کارت SSD و کوچک بودن وبکم  اشاره کرد.

برترین لپ تاپ های سال 2018

 لپ تاپ Asus ZenBooK Flip s UX370

لپ تاپ Asus Zenbook Flip s UX370  دارای پردازنده مرکزی اینتل  از مدل Core i7-8550U  می باشد . این لپ تاپ دارای پردازنده گرافیکی  Intel UHD Graphics 620  است و فاقد پردازنده گرافیکی مجزا می باشد .حافظه موقت (رم) این لپ تاپ 16 گیگابایت می باشد  .صفحه نمایش این لپ تاپ 13.3 اینچی است با کیفیت full HD که دارای کیفیت بسیار عالی می باشد . این لپ تاپ علاوه بر حافظه موقت دارای 512 گیگابایت حافظه SSD نیز می باشد که تأثیر بالایی در سرعت و عملکرد لپ تاپ دارد . از این لپ تاپ هم به عنو ان لپ تاپ و هم به عنوان تبلت می توان استفاده کرد . اگر توانایی خرید لپ تاپ با قیمت بالا را دارید و کارایی بیشتر مد نظرتان است خرید این لپ تاپ  را  توصیه می کنیم .

برترین لپ تاپ های سال 2018

 لپ تاپ Acer predator Helios 300

از مشخصاتی که می توان برای لپ تاپ های مخصوص بازی مهم شمرد می توان به پردازنده  مرکزی ، کارت گرافیک  مجزا ، کیفیت صفحه نمایش و .... می توان نام برد . به همین علت اغلب لپ تاپ های مخصوص بازی قیمت بالاتری نسبت به سایر لپ تاپ ها دارند .  این لپ تاپ دارای پردازنده  Intel Core i7-8750H با 9 مگابایت حافظه کش است . علاوه بر پردازنده گرافیکی اینتل ( Intel UHD Graphics 630) این لپ تاپ دارای کارت گرفیک مجزا  Nvidia  GeForce GTX می باشد . لپ تاپ Acer   predator Helios 300  دارای 16 گیگابایت حفظه رم از نوع DDR4 می باشد . صفحه نمایش 15.6 اینچی این لپ تاپ Full HD است که قادر است تصویر را به خوبی و با کیفیت بالا به مخاطب نشان دهد . از دیگر مزایای این لپ تاپ می توان به عمر بالای باتری و قیمت مناسب آن اشاره کرد .

برترین لپ تاپ های سال 2018

لپ تاپ MSI GS65 Stealth

پردازنده مرکزی  این لپ تاپ Intel Core i7 است . این لپ تاپ علاوه بر پردازنده گرافیکی اینتل  دارای پردازنده گرافیکی مجزا Nvidia GeForce GTX 1070 (8GB GDDR5X VRAM, Max-Q) می باشد . حافظه رم این لپ تاپ 16 گیگابایت است . این لپ تاپ دارای صفحه نمایش 15.6 اینچی با کیفیت Full HD و دقت 1080*1920  است که کیفیت بسیار خوبی را هنگام تماشای فیلم به کاربر می دهد.علاوه بر حافظه رم این لپ تاپ دارای 512 گیگابات حافظه SSD نیز می باشد  که تأثیر بالایی در عملکرد و سرعت لپ تاپ دارد.

 

برترین لپ تاپ های سال 2018

 

لپ تاپ Apple MacBook pro with Touch Bar 13-inch 2018

این لپ تاپ دارای پردازنده مرکزی intel  از سری Core i5 – i7 می باشد . کارت گرافیک این لپ تاپ  Intel Iris Plus Graphics 655 است  و فاقد کارت گرافیک  مجزا می باشد . حافظه رم این لپ تاپ  در بازه 8GB – 16GB می باشد .صفحه نمایش این لپ تاپ 13.3 اینچی  است که در ساخت آن از فناوری ips  استفاده شده است . این مک بوک به علت عملکرد فوق العاده سریع و بالایی که دارد قیمت آن نسبت به سایر مک بوک ها گران تر می باشد .

 

برترین لپ تاپ های سل 2018

 

لپ تاپ Asus Chromebook Flip

لپ تاپ Asus Chromebook Flip دارای پردازنده مرکزی در دو نوع  Intel Pentium 4405Y – Intel Core m3-6Y30 می باشد .پردازنده گرافیکی این لپ تاپ از مدل Intel HD Graphics 515 می باشد و فاقد کارت گرافیک مجزا است .این لپ تاپ دارای 4 گیگابایت حافظه موقت رم می باشد .علاوه بر حافظه رم این لپ تاپ دارای 32GB – 64GB حافظه از نوع eMMC  نیز می باشد . طراحی این لپ تاپ به گونه ای تعبیه شده است که بسیار ظریف است  و به علت سبک بودن وزن به راحتی می توان آن را جایه جا کرد  . از مزایای این لپ تاپ می توان به صفحه کلید تاکتیکی و استاندارد آن اشاره کرد .

برترین لپ تاپ های سال 2018

لپ تاپ Google pixelbook

لپ تاپ Google pixelbook دارای پردازنده مرکزی Intel Core i5 – i7 می باشد.علاوه بر پردازنده مرکزی پردازنده گرافیکی این لپ تاپ Intel HD Graphics 615 است و کارت گرافیک مجزا ندارد .صفحه نمایش  این لپ تاپ 12.3 اینچی می باشد . علاوه بر حافظه رم این لپ تاپ دارای 128 گیگابایت الی 512 گیگابایت حافظه SSD است که تاثیر بالایی در عملکرد و سرعت لپ تاپ دارد.

 

برترین لپ تاپ های سال 2018

 منبع : دوراندیش

  • ۹۷/۱۰/۱۱
  • maede eshghi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی